Emisja crowdfundingowa Funwisher ruszyła Jarosław Kuźniar media
16 grudnia 2021
Udostępnij

Emisja crowdfundingowa Funwisher ruszyła

Emisja crowdfundingowa Funwisher ruszyła

Emisja crowdfundingowa spółki Funwisher ruszyła [ZOBACZ]. Celem jest 2,1 mln zł, które mają pomóc w powiększeniu portfolio i ekspansji na rynki zagraniczne. Kampania promowana jest przez Crowdway.

Rozwój, nowe licencje i ekspansja

Unikalne życzenia wideo od top gwiazd i bohaterów znanych na całym świecie animacji podbiły serca Polaków. Pora na kolejny krok. Celem emisji crowdfundingowej jest zdobycie 2 100 000 mln zł. Dzięki temu spółka zakupi nowe licencje i wyprodukuje film z udziałem 7 postaci, które zajmują szczególne miejsce w sercach dzieci. Mowa tu m.in. o słynnych Smerfach, Barbie czy Strażaku Samie – na ten cel przeznaczy 900 000 zł.

Każda licencja pozwala nam na wyprodukowanie nieograniczonej liczby scenariuszy, ale kierując się logiką biznesową, chcemy na początek ograniczyć się do tematyki, która jest najbardziej popularna i pozwoli na wywołanie największego zainteresowania. Z tego względu najpierw na platformie pojawią się życzenia na urodziny i święta, a kolejne produkty będziemy testować i wprowadzać na bazie popularności dostępnych produkcji – podkreśla Magdalena Weremiuk, dyrektor ds. licencji i rozwoju biznesu Funwisher.

Na ulepszenie silnika platformy przeznaczone zostanie 200 000 zł. Komercjalizacja nowej oferty, co związane jest z działaniami budującymi rozpoznawalność marki i zasięg, pozyskiwanie nowych klientów (lead generation) oraz rozwój partnerstw i sieci sprzedaży B2B będzie kosztować 1 mln zł.

Zapraszam inwestorów do zapoznania się z opublikowaną właśnie stroną emisji. Dzięki środkom z crowdfundingu będziemy mogli zrealizować strategię na lata 2022-2023. Zakup nowych licencji umożliwi nam produkcję oraz komercjalizację nowych filmów z życzeniami urodzinowymi i świątecznymi, po polsku i angielsku. Wierzymy, że w znaczący sposób przełoży się to na wzrost przychodów spółki, a w połączeniu z pracami nad rozwojem platformy, pozwoli nam przygotować się do globalnej ekspansji na bardzo perspektywicznym rynku – powiedział Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.

2022 rokiem wzrostu

W roku 2022 Funwisher ma zamiar osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie blisko 2,9 mln zł, w 2023 już ponad 4,3 mln zł, a zysk spółki ma wynieść łącznie ok. 654 000 zł. Bardzo ważny będzie tu rozwój e-commerce, bo platforma po zmianach zapewni skalowalną obsługę klientów w wielu językach i umożliwi transakcje w różnych walutach.

Docelowo platforma funwisher.com ma stać się marketplace dla personalizowanych prezentów wideo i nie tylko. Chcemy dawać możliwość zakupu możliwie największej liczby życzeń, na każdą najważniejszą dla klientów okazję – mówi Grzegorz Miśta, COO Funwisher.

Plan rozwojowy jest bardzo realny, bo wielkość globalnego rynku animacji oszacowano na 354,7 mld dolarów w 2020 roku (źródło), a do 2030 roku ma wzrosnąć do 642,5 mld dolarów (źródło).

Dowiedz się więcej o Funwisher z podcastów!

Na platformie podcastowej Voice House [ZOBACZ] czeka na was pięć odcinków, które pokazują pomysł na pivot, technologię, plany na globalny rozwój, konkurencję, charity.

 

 

Czym jest Funwisher?

W czasach, kiedy nasze życie częściowo przenosi się do Internetu, a autograf może mieć różne formy, także video, Funwisher stał się odpowiedzią na potrzeby fanów. To autorski projekt Jarosława Kuźniara (Kuźniar media) oraz Szymona Pawlicy (Vintom). Robert Lewandowski i inne gwiazdy nie są w stanie odpowiedzieć na każdą prośbę o filmowe życzenia. Za to Funwisher jak najbardziej! Życzenia są gotowe w ciągu maksymalnie 24 godzin. Do projektu od samego początku dołączyli także Borys Szyc, Czesław Mozil, Kuba Wojewódzki, Tomasz Zimoch, Suchar Codzienny, a także Pszczółka Maja i Baranek Shaun we własnej osobie.

Platforma od samego początku pomaga innym. Pozwala spełniać marzenia i pomagać innym. Gwiazdy Funwishera zebrały łącznie ponad 150 000 PLN na rzecz największych fundacji: WOŚP [zobacz], PAH, Szlachetnej Paczki oraz fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie [zobacz]. Na cel charytatywny przekazywana jest część kwoty z każdego zakupionego filmu, a o wsparciu konkretnej organizacji decydują sami klienci.